Stichting Back on Trek

Educatie Training en Werkgelegenheid

Wilt u onze projecten steunen?

DonatiesDankzij de steun van onze donateurs helpt Stichting Back on Trek kwetsbare groepn in onze maatschappij aan scholing en werk. Wij hebben uw steun hard nodig. Indien u wilt doneren, klikt op de Idealknop.

PartnerPlan: Elk mens heeft dezelfde basis nodig: Educatie, Training en Werkgelegenheid U helpt al mee vanaf € 5 per maand. Want vele kleintjes maken één grote. Een partner is een deelgenoot. In goede en slechte dagen. Voor mensen die weinig mogelijkheden hebben om te werken aan hun toekomst.

Structurele hulp Met PartnerPlan verbetert u onderwijskansen en levensomstandigheden van mensen Help mee vanaf € 5 per maand. Draag zorg voor de ander, geef u op voor PartnerPlan!

Bedankt voor uw steun.Wij waarderen het zeer.
Er heeft zich een fout voorgedaan.
Klik hier om het nogmaals te proberen.

Nalaten

Via een erfstelling of legaat kunt u ons werk begunstigen. Door uw nalatenschap kunt u ervoor zorgen dat jongeren hun toekomstdromen kunnen verwezenlijken. U kunt Stichting Back on Trek begunstigen door middel van een legaat of erfstelling. Dit moet altijd via een notaris worden vastgelegd in een testament.

Nalaten kunt u via  Erfstelling: Stichting Back on Trek wordt alleen of met anderen aangewezen als erfgenaam of via een legaat: Legaat: een specifiek omschreven bedrag specifiek beschreven goederen (bijvoorbeeld onroerend goed, projecten, goederen e.d.) Eventuele goederen worden door de stichting verkocht. De opbrengst komt ten goede aan onze projecten.

Bedankt dat u ons in uw nalatenschap wilt betrekken. Wij nemen contact met u op.
Er heeft zich een fout voorgedaan.
Klik hier om het nogmaals te proberen.